Manager Techniczny Centrum Handlowego
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Nr. ref.: TM//TOM/1124
Dla naszego klienta, międzynarodowego funduszu nieruchomości zarządzającego portfelem w branży handlowej, poszukujemy osoby na stanowisko Technical/Facility Manager do jednego z ich obiektów – centrum handlowego w Tomaszowie Mazowieckim.
Osoba ta będzie głównie odpowiedzialna za utrzymanie techniczne budynku, zarządzanie zewnętrznymi firmami FM, kontakt z najemcami we wszystkich kwestiach technicznych.
Twoje obowiązki będą obejmować:
- Odpowiedzialność za całościowe zarządzanie działaniem i wydajnością techniczną centrum handlowego.
- Nadzór nad firmą zarządzania technicznego (FM).
- Przygotowanie dokumentacji budżetu (SVC/OPEX).
- Koordynacja, przygotowanie i nadzór nad przetargami w centrum, na podstawie aktualnej polityki zakupowej firmy.
- Kontrola kosztów utrzymania technicznego obiektu oraz kontrola budżetu.
- Ścisła współpraca z najemcami centrum w aspektach technicznych.
- Ustalanie planu prac i dbanie o jego realizację, koordynowanie przeglądów obiektów i zarządzanie gwarancjami.
- Raportowanie do Dyrektor Centrum.
Aby odnieść sukces w tej roli, będziesz potrzebować:
• Wykształcenie techniczne (inżynier).
• Przynajmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu technicznym obiektami komercyjnymi.
• Doświadczenie w zarządzaniu technicznym, budżetowaniu i kontroli kosztów.
• Silne umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole.
• Umiejętność pracy na narzędziach pakietu MS Office, CAD.
• Komunikatywna i otwarta postawa.
• J. angielski – znajomość w stopniu średnim będzie wystarczająca (obsługa systemów).
Nasz Klient oferuje:
• Wynagrodzenie podstawowe + system premii.
• Prywatna opieka medyczna.
• Karta Multisport.
• Szkolenia.
• Możliwość dalszej nauki języka angielskiego.
• Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą pracy, prześlij swoje CV podając nr ref.: TM/TOM/1124 w temacie wiadomości e-mail pod adresem oskar@hrdg.pl