Area Marketing Manager
Dla naszego klienta, międzynarodowego funduszu posiadającego centra handlowe w całej Europie – obecnie poszukujemy osoby na stanowisku Area Marketing Manager pełniącej funkcję lidera we wszystkich obszarach związanych z marketingiem, PR, komunikacją itp. w centrach handlowych w Zabrzu oraz Dąbrowie Górniczej.
Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za obszary takie jak: tworzenie i wdrażanie wizji i strategii, budżetowanie, budowanie świadomości marki, public relations, wydarzenia w centrach handlowych, komunikację i wiele innych, a także współpracę z Dyrektorem Centrum Handlowego i raportowanie bezpośrednio w strukturze macierzowej do Dyrektora Marketingu.
Główne zadania:
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej (online oraz offline), w tym opracowanie planu marketingowego i komunikacyjnego dla funkcjonującego centrum handlowego.
- Współpraca z międzynarodowym zespołem odnośnie do implementacji międzynarodowej strategii komunikacji dla grupy centrów będących w tej samej kategorii oraz wdrażanie korporacyjnych narzędzi i rozwiązań marketingowych.
- Prowadzenie na pozycji lidera uzgodnionych projektów odnoszących się do całego portfela nieruchomości w Polsce, oraz projektów międzynarodowych.
- Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym, mających na celu realizację wyznaczonych KPI.
- Regularna analiza informacji rynkowych, badanie trendów, tworzenie i realizacja badań dotyczących zachowań konsumentów/klientów centrum.
- Rozwijanie i koordynowanie wszystkich lokalnych działań i wydarzeń, związanych z prowadzeniem obiektu.
- Zarządzanie bazą danych i rozwijanie programów lojalnościowych.
- Współpraca z zewnętrznymi firmami PR oraz z agencją kreatywną.
- Wzmacnianie stosunków zewnętrznych i promowanie firmy w regionie
- Ścisła współpraca z zespołem administracji centrum oraz zespołem marketingowym realizującym zadania w całym portfelu nieruchomości : umiejętność efektywnej komunikacji i transferu wiedzy, motywowania i rozwijania talentów w ramach zespołu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Prawo jazdy kat. B i samochód – konieczność podróżowania pomiędzy dwoma miejscowościami
- Doświadczenie pracy w Centrum Handlowym
- Język angielski: bardzo dobry w mowie i piśmie.
- Doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacyjnych, tworzeniu budżetów oraz budowania marki.
- Doświadczenie w tematyce nieruchomości handlowych, promocji, prasy, PR i mediach.
- Przedsiębiorczy i kreatywny sposób myślenia.
- Znajomość marek retailowych oraz odzieżowych na rynku w Polsce.
- Silnie rozwinięte umiejętności komunikacyjne i zarządcze, umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku biznesowym.
- Wysoko rozwinięte umiejętności: analityczne, negocjacyjne, komunikacyjne.
Nasz klient oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- System bonusowy.
- Stabilne, długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Kartę sportową.
- Inne dodatkowe benefity.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV na adres robert@hrdg.pl wraz z nr ref. AMM/KAT/0125 w temacie wiadomości.