Manager dz. Ofertowania / Tender Manager – construction

Manager dz. Ofertowania / Tender Manager – construction

Lokalizacja: Warszawa
Nr. ref.: KDO/WAW/0625

Naszym klientem jest firma z branży generalnego wykonawstwa, jedna z największych w Polsce, realizująca projekty w różnych obszarach rynku nieruchomości na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy obecnie osoby na st. Kierownika dz. Ofertowania / Tender Manager. Osoba ta będzie odpowiadała za dalsze tworzenie działu wraz z zarządzaniem zespołem. Kompetencje lidera i znajomość tworzenia ofert, wycen i kosztorysowania są tu kluczowe.

Zadania:

  • zarządzanie codzienną pracą zespołu i działu ofertowania,
  • koordynacja procesu tworzenia oferty od A do Z, kontrola harmonogramu tworzenia oferty,
  • tworzenie zespołu, udział w rekrutacji specjalistów ds. ofertowania / kosztorysowania,
  • weryfikacja projektów budowlanych, analiza dokumentacji technicznej i przedmiarów robót, sprawdzanie dokumentacji technicznej pod kątem kompletności,
  • opracowanie przedmiarów, wycen i kosztorysów na podstawie otrzymanej dokumentacji projektowej oraz jej analizy,
  • pozyskiwanie i analizowanie ofert od dostawców,
  • współpraca z pozostałymi działami wsparcia firmy celem efektywnego przygotowania wycen,
  • kompleksowe przygotowanie wyceny dla powierzonego zakresu prac,
  • poszukiwanie rozwiązań zastępczych,
  • optymalizacja przyjętych rozwiązań,
  • negocjacje z oferentami.

Wymagania:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • dobra znajomość branży budowlanej,
  • znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • umiejętności negocjacyjne,
  • obycie w kontakcie z klientami biznesowymi,
  • umiejętność analizowania dokumentacji projektowej,
  • ambicja oraz nastawienie na rozwój osobisty,
  • odpowiedzialne podejście do realizowanych obowiązków,
  • umiejętność budowania dobrych relacji,
  • znajomość programów MS Office (EXCEL), AutoCAD,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • kreatywność i chęć poszerzania swojej wiedzy.

Firma oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • atrakcyjne warunki finansowe oraz system premiowy oparty na wynikach,
  • podnoszenie kompetencji poprzez szkolenia, konferencje, kursy,
  • niezbędne narzędzia pracy, samochód firmowy, telefon, itp.,
  • możliwości rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją,
  • prywatna opieka medyczna,
  • karta sportowa,
  • dodatkowe benefity.

Osoby zainteresowane i spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV na adres robert@hrdg.pl wraz z nr ref.: KDO/WAW/0625.

Dlaczego my?
Dlaczego my?
Jak działamy?
Jak działamy?
Nasze usługi
Nasze usługi
string(315) "

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z tym, co dzieje się w branży rekrutacji dla sektora nieruchomości i budownictwa.

Otrzymuj raporty płacowe, intersujące informacje oraz trendy rynkowe.

Otrzymaj 20% zniżki na pierwszą rekrutację!

"
Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z tym, co dzieje się w branży rekrutacji dla sektora nieruchomości i budownictwa.

Otrzymuj raporty płacowe, intersujące informacje oraz trendy rynkowe.

Otrzymaj 20% zniżki na pierwszą rekrutację!