
Marketing Manager – retail
Lokalizacja: Bytom, Chorzów, Czechowice - Dziedzice, Dąbrowa Górnicza, Katowice, Mysłowice, Ruda Śląska, Rybnik, Tychy, Zabrze
Nr. ref.: MM/ZAB/0625
Dla naszego klienta, międzynarodowego funduszu posiadającego centra handlowe w całej Europie – obecnie poszukujemy osoby na stanowisku Marketing Managera w Zabrzu, Dąbrowie Górniczej pełniącej funkcję lidera we wszystkich obszarach związanych z marketingiem, PR, komunikacją itp.
Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna/y za obszary takie jak: tworzenie i wdrażanie wizji i strategii, budżetowanie, budowanie świadomości marki, public relations, wydarzenia w centrum handlowym, komunikację, i wiele innych. Będziesz ściśle współpracować z Dyrektorem Centrum Handlowego i raportować bezpośrednio w strukturze macierzowej do Dyrektora Marketingu i Dyrektora Centrum.
Główne zadania:
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej (online oraz offline), w tym opracowanie planu marketingowego i komunikacyjnego dla funkcjonującego centrum handlowego.
- Współpraca z międzynarodowym zespołem odnośnie do implementacji międzynarodowej strategii komunikacji dla grupy centrów będących w tej samej kategorii oraz wdrażanie korporacyjnych narzędzi i rozwiązań marketingowych.
- Prowadzenie na pozycji lidera uzgodnionych projektów odnoszących się do całego portfela nieruchomości w Polsce, oraz projektów międzynarodowych.
- Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym, mających na celu realizację wyznaczonych KPI.
- Regularna analiza informacji rynkowych, badanie trendów, tworzenie i realizacja badań dotyczących zachowań konsumentów/klientów centrum.
- Rozwijanie i koordynowanie wszystkich lokalnych działań i wydarzeń, związanych
z prowadzeniem obiektu.
- Zarządzanie bazą danych i rozwijanie programów lojalnościowych.
- Współpraca z zewnętrznymi firmami PR oraz z agencją kreatywną.
- Wzmacnianie stosunków zewnętrznych i promowanie firmy w regionie
- Ścisła współpraca z zespołem administracji centrum oraz zespołem marketingowym realizującym zadania w całym portfelu nieruchomości : umiejętność efektywnej komunikacji i transferu wiedzy, motywowania i rozwijania talentów w ramach zespołu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Prawo jazdy kat. B i samochód
- doświadczenie pracy w Centrum Handlowym
- Język angielski: bardzo dobry w mowie i piśmie.
- Doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacyjnych, tworzeniu budżetów oraz budowania marki.
- Doświadczenie w tematyce nieruchomości handlowych, promocji, prasy, PR i mediach.
- Przedsiębiorczy i kreatywny sposób myślenia.
- Znajomość marek retailowych oraz odzieżowych na rynku w Polsce.
- Silnie rozwinięte umiejętności komunikacyjne i zarządcze, umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku biznesowym.
- Wysoko rozwinięte umiejętności: analityczne, negocjacyjne, komunikacyjne.
Nasz klient oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- System bonusowy
- Stabilne, długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Kartę sportową.
- Inne dodatkowe benefity.


